Summarize

Solidarna Polska skierowała apel do premiera Donalda Tuska, w którym podkreśliła, że musi on jak najszybciej zerwać obowiązującą umowę na promocję ministerstwa rolnictwa. Politycy Solidarnej Polski twierdzą, że głównym celem kampanii promocyjnej było stawianie w dobrym świetle ministra Marka Sawickiego.Według Solidarnej Polski takie zachowanie nosi znamiona politycznego wykorzystywania publicznych funduszy.

Jak podaje „Rzeczpospolita” odchodzący minister Marek Sawicki podpisał umowę na nową kampanię reklamową, której koszty wyniosły 1 milion złotych. Przetarg został rozstrzygnięty w maju a jego przedmiotem było "przygotowanie kampanii i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej o zasięgu ogólnopolskim, która ma na celu wypromowanie logo rolnictwa ekologicznego".

Kampania obejmuje takie elementy jak akcje prasowe, spoty reklamowe, sesje fotograficzne oraz filmiki w Internecie. „Rzeczpospolita” podaje, że Marek Sawicki miał być głównym bohaterem całej kampanii.

Pomimo faktu, że Marek Sawicki podał się do dymisji to jak twierdzi rzecznik ministerstwa Małgorzata Książyk kampania będzie dalej realizowana.

Źródło: PAP



Komentarze

Skomentuj